Ogłoszenia nieruchomości - pierwszy krok w sprzedaży mieszkania

Efekt pierwszego wrażenia
Specjaliści w dziedzinie nieruchomości są zgodni co do tego, że najważniejszym elementem każdego ogłoszenia są dobre, przemyślane zdjęcia lokalu. Efekt pierwszego wrażenia ma wielką moc. Kupujący skupiają się na tym, co widzą, a opis jest dla nich sprawą drugorzędną. Wbrew pozorom, przygotowanie fotografii zachęcającej do kupna nie jest trudne. Wystarczy skupić się na największych atutach mieszkania i odpowiednio dobrać oświetlenie. Zdjęcie główne powinno przedstawiać pomieszczenie, które służy w domu do odpoczynku.
Relaks wywoła w wyobraźni potencjalnego klienta pozytywne konotacje i z pewnością stanie się zachętą do otworzenia ogłoszenia. Doskonale nadaje się do tego sypialnia, czy pokój dzienny. Trzeba jednak pamiętać, że klienta interesuje mieszkanie, a nie jego aranżacja. Nie warto więc fotografować mebli, czy detali wykończenia wnętrza, bo nie są one elementami, które mają przyciągnąć uwagę. Wyraźne i jasne zdjęcie powiększa optycznie mieszkanie i doskonale oddaje jego przytulną atmosferę. Złym pomysłem jest więc fotografowanie lokum wieczorem, kiedy sprzedający są zdani jedynie na sztuczne oświetlenie.
Krótko, zwięźle na temat
Zamieszczając ogłoszenia nieruchomości w serwisie ihouse.pl warto pamiętać, że muszą one posiadać ciekawy tytuł. To pierwsza rzecz, jaka wpada w oczy osobom przeglądającym oferty mieszkań. Można więc zachęcić klientów umieszczając w tytule chwytliwe frazy typu „atrakcyjna cena”, czy „cena do negocjacji”. Możliwość zaoszczędzenia pieniędzy z pewnością skusi kupujących.
Ogłoszenia nieruchomości nie mogą być też zbyt długie. Rozwlekłe opisy zniechęcają do czytania i powodują, że potencjalny klient rezygnuje z mieszkania już na starcie. Muszą jednak zawierać podstawowe informacje dotyczące lokalizacji, metrażu, liczby pomieszczeń, czy stanu technicznego. Nie można również zapomnieć o podaniu informacji kontaktowej. Jeśli zamieszczamy numer telefonu, ale jesteśmy pewni, że nie odbierzemy go w godzinach pracy, warto zaznaczyć to w ogłoszeniu.
Nieudane próby kontaktu ze sprzedawcą spowodują, że kupujący nie będzie podejmował ich w nieskończoność. Duża konkurencja w branży nieruchomości zdecydowanie przemawia na korzyść klientów, którzy mogą wybierać oferty najbardziej dopasowane do ich potrzeb i możliwości finansowych i nie muszą kurczowo trzymać się jednego ogłoszenia.
Informacja handlowa, dodano: 2014-01-27
Komentarze, opinie o ogłoszenia nieruchomości - pierwszy krok w sprzedaży mieszkania
Czy brakuje pracowników budowlanych?
Branża budowlana od lat odgrywa ważną rolę w rozwoju gospodarczym Polski, a zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników wciąż rośnie. Praca w budownictwie to nie ...







